Virus-alarm!

Na veel vloeken, bleiten en hulp van professionele viruskillers ben ik uiteindelijk op deze site terechtgekomen. Dankjewel ‘Hedonistyx’ ;-)
Aldaar heb ik mij dit, dit en dit aangeschaft en terwijl ik er toch was ook nog dit.
Resultaat: 16 spyware toestanden verwijderd en 33 virussen verdelgd.

Bijkomend heb ik nu ook dit en dit op mijn pc staan…

Paranoïde.. ik!? Hoe kom je erbij?

2 gedachtes over “Virus-alarm!

  1. Ge zat gelik wel met een hele hoop vuiligheid op uw computer als k zo die aantallen zie …
    Kzou dat beter bij mezelf ook een keer controleren, maar kben beetje te lui/moe voor de moment. Autorijden is echt wel vermoeiender dan dak dacht…
    Salaat x

  2. Ge zat gelik wel met een hele hoop vuiligheid op uw computer als k zo die aantallen zie …
    Kzou dat beter bij mezelf ook een keer controleren, maar kben beetje te lui/moe voor de moment. Autorijden is echt wel vermoeiender dan dak dacht…
    Salaat x

Geef een reactie

