KLJ fuiven..

.. zijn ideaal om kaarten voor de Compos IV party te verkopen! En om spastisch te dansen. Met veel gespring en zo. Blijkbaar 1 of andere nieuwe mode. Ik heb het gisteren ook eens geprobeerd.. *grijns* Ik kan me voorstellen dat het een grappig zicht was. Gelukkig moest ik niet op mezelf staan kijken!

En nu ben ik stijf. En nog geen klein beetje ook niet! Ai ai ai.

9 gedachtes over “KLJ fuiven..

  1. Update: ik ben aan ’t doodgaan! Ik denk dat ik elk moment uit elkaar kan vallen! Pijn! PIJN!!! Oew jee!
    Help mij onthouden dat ik dat volgende week niet weer probeer!

  2. Update: ik ben aan ’t doodgaan! Ik denk dat ik elk moment uit elkaar kan vallen! Pijn! PIJN!!! Oew jee!
    Help mij onthouden dat ik dat volgende week niet weer probeer!

  3. Hihi, dat zal ik doen ja. Als dat zo belachelijk is, zal ik je er zeker van weerhouden :p
    Maar ’t is dan toch vakantie, dan kan je ook gewoon 2 dagen in je bed blijven liggen é.

Geef een reactie

