Paddestoelen met zwarte gaten.

De laatste lesweekjes komen eraan en dat is er aan te merken.
Extra lessen komen als paddestoelen uit de grond geschoten, er worden ‘last minute’ taken uitgedeeld, cursussen worden ‘en masse’ gekopieerd en iedereen begint zenuwachtig te worden. Gelukkig valt er ook hier en daar een lesje weg (wegens alle leerstof gezien), met als resultaat dat ik deze namiddag vrij ben! Jeeej!
Extra ruimte op de planning dus, en die is meer dan welkom!

Verder ben ik nog steeds m’n gsm kwijt. I don’t get it. Heel mijn kot heb ik overhoop gehaald, al mijn kasten leeggehaald, bed ondersteboven gekeerd, zetel opengelegd, … Nergens een gsm te vinden.
Hoe kan een gsm nu van het ene moment op het andere verdwijnen? Zwarte gaten? Een tijdsportaal? Ontvoerd door aliens?

2 gedachtes over “Paddestoelen met zwarte gaten.

  1. Een boosaardige broer?
    Verloren op school?
    Meegepakt door de kat die wilde naar haar mama bellen?

    (sorry voor de gedelete post hierboven, ’t stond er ineens al terwijl ik nog nie klaar was met typen)

    Allé, stel nu dat ik je dringend nodig heb, dan kan ik je niet eens bellen. :-(

    Wie deze gsm gezien heeft, wordt vriendelijk verzocht die aan E terug te bezorgen, kwestie dat ze indien nodig haar beste-vriendin-functie kan uitoefenen.

  2. Een boosaardige broer?
    Verloren op school?
    Meegepakt door de kat die wilde naar haar mama bellen?

    (sorry voor de gedelete post hierboven, ’t stond er ineens al terwijl ik nog nie klaar was met typen)

    Allé, stel nu dat ik je dringend nodig heb, dan kan ik je niet eens bellen. :-(

    Wie deze gsm gezien heeft, wordt vriendelijk verzocht die aan E terug te bezorgen, kwestie dat ze indien nodig haar beste-vriendin-functie kan uitoefenen.

Geef een reactie

