Tripje

Sinds een paar daagjes zijn er in de Zoo van Antwerpen drie nieuwe olifanten. 2 grote en een baby’tje van ongeveer 1 jaar oud.

’t Is eigenlijk al veel te lang geleden dat ik nog een keer in de dierentuin ben geweest. Ik kan me eigenlijk zelfs niets meer herinneren van m’n laatste bezoekje.
Misschien wordt het wel eens tijd om terug te gaan. Dan kan ik direct dat kleine olifantje eens gaan bewonderen!

Iemand die zin heeft om mee te gaan? Na de examens? Gelieve vooraf in te schrijven bij ondergetekende. (kwestie dat ik weet hoeveel bussen/treinen ik moet inleggen)

(met dank aan P. voor research)

6 gedachtes over “Tripje

  1. Ik schrijf me in, maar alleen op de voorwaarde dat we ook naar de giraffen en de pinguïns gaan…en ook op de voorwaarde dat de datum past natuurlijk …
    salaat
    x

  2. Ik schrijf me in, maar alleen op de voorwaarde dat we ook naar de giraffen en de pinguïns gaan…en ook op de voorwaarde dat de datum past natuurlijk …
    salaat
    x

  3. Ik zou wel willen, maar ‘k weet niet of er nog een datum zal te vinden zijn waarop ik kan. Ik heb lik gemerkt da mijn post-examen- en pre-compostela-periode al redelijk vol zit…
    Slaap inhalen, Salamanca, verbeterde thesis gaan inkijken, lenzencontrole, feest waar ik naartoe moet, Volvo-film-evenement, proclamatie, Compostela-vergaderingen…
    Ik denk dak het nog nooit zo druk ga gehad hebben.

    Maar als de datum tóch past zou ik wel eens durven meegaan.

  4. Ik zou wel willen, maar ‘k weet niet of er nog een datum zal te vinden zijn waarop ik kan. Ik heb lik gemerkt da mijn post-examen- en pre-compostela-periode al redelijk vol zit…
    Slaap inhalen, Salamanca, verbeterde thesis gaan inkijken, lenzencontrole, feest waar ik naartoe moet, Volvo-film-evenement, proclamatie, Compostela-vergaderingen…
    Ik denk dak het nog nooit zo druk ga gehad hebben.

    Maar als de datum tóch past zou ik wel eens durven meegaan.

Geef een reactie

