15 gedachtes over “

  1. Ik nog 25. Hihi. Raar, maar ‘k vind het eigenlijk nie veel. Alsof ik overmorgen ga wakker worden en het gedaan gaat zijn.
    En dan ga ik nu wat verder psychologie en sociologie van de jeugd blokken. Want ik zit al van de eerste dag achter op m’n schema. Hehehe.

  2. Jullie missen totaal mijn punt. Met een rapper beest ging dat vlugger voorbij zijn al die zever…maja laat maar, mijn humor trekt blijkbaar op de ballen …

  3. Nee hoor, ik had het wel door dat je dat bedoelde, maar een ander beest zou daar jammer genoeg niks aan veranderd hebben.

    Ik heb pralientjes gekregen van mijn chéri (een hele doos van mijn lievelingspralinen), één voor elke dag dat ik nog examen heb. Wiiii. En njam.

  4. Huh? 9? Ik dacht nog maar 7 of 6 ofzo voor jou. Want je hebt een dag vroeger gedaan of ik, en van mij is’t binnen een week gedaan. Of heb je nog een extra examen bijgekregen als straf mss?

Geef een reactie

