Waarom ik niet meer buiten durf komen..

18 gedachtes over “Waarom ik niet meer buiten durf komen..

  1. Ik zou nu toch wel graag eens weten waarom je niet meer durft buiten te komen. Dat filmpje laadt namelijk niet in bij mij. Ik zal misschien eens moeten proberen op een andere computer ofzo.

  2. Ik zou nu toch wel graag eens weten waarom je niet meer durft buiten te komen. Dat filmpje laadt namelijk niet in bij mij. Ik zal misschien eens moeten proberen op een andere computer ofzo.

  3. Bij mij laadt dat filmpje ook niet…
    Gelukkig zou je zeggen, maar helaas pindakaas voor jou laadt dat filmpje wél op de laptop van mijn mama (die ik tijdelijk aangeslagen heb, want mijn computer werkt niet meer).
    Ik zou je droom van nieuwsanker (als je die al had) toch maar laten vallen als ik jou was :P
    Ik verwacht trouwens een nieuw journaal binnenkort, want dat heb je zelf zitten aankondigen :P

  4. Bij mij laadt dat filmpje ook niet…
    Gelukkig zou je zeggen, maar helaas pindakaas voor jou laadt dat filmpje wél op de laptop van mijn mama (die ik tijdelijk aangeslagen heb, want mijn computer werkt niet meer).
    Ik zou je droom van nieuwsanker (als je die al had) toch maar laten vallen als ik jou was :P
    Ik verwacht trouwens een nieuw journaal binnenkort, want dat heb je zelf zitten aankondigen :P

  5. Nu ben ik weer helemaal curieus :-(
    Ik heb geprobeerd op m’n laptop ook, maar daar wil het ook niet. Of moet ik gewoon nog langer dan 5 minuten wachten?

  6. Nu ben ik weer helemaal curieus :-(
    Ik heb geprobeerd op m’n laptop ook, maar daar wil het ook niet. Of moet ik gewoon nog langer dan 5 minuten wachten?

  7. Laat ik er toch maar eens bijzeggen dat we al een halfuur serieus aant zeveren waren en dat ik de slappe lach had..

    Dat is een goed excuus é. Toch?

  8. Laat ik er toch maar eens bijzeggen dat we al een halfuur serieus aant zeveren waren en dat ik de slappe lach had..

    Dat is een goed excuus é. Toch?

Geef een reactie

