>Mind food

>.flickr-photo { }.flickr-frame { float: right; text-align: center; margin-left: 15px; margin-bottom: 15px; }.flickr-caption { font-size: 0.8em; margin-top: 0px; }

Sinds een tweetal dagen vertoef ik weer in het wonderschone Gent.

Nu ja, wonderschoon.., nog altijd belange zo wonderschoon niet als Brugge en met zo’n grijs, kil herfstweertje wordt het er ook niet mooier op.

Waarom zit ik weer in Gent? Jawel, om te studeren. Zoals voorspeld lukte dat niet al te best thuis. Na twee dagen afzondering kan ik al melden dat de conzentratie hier inderdaad een stuk beter is.
Tegen vanavond zou ik de laatste bladzijden van mijn cursus Ven.B. moeten geblokt hebben.
Of beter: zal ik die geblokt hebben! Ik ga niet slapen voor ik ermee klaar ben.
Vanaf morgen geef ik mezelf vijf dagen om PB te studeren en daarna nog twee dagen voor Duits. En daarna alles in volgorde afwerken hé.

Het gaat vooruit. Het gaat goed vooruit zelfs. Nu maar hopen dat het goed blijft gaan.

Maar met de nodige routine en ritueeltjes zal dat geen probleem zijn.

PS: Mama, m’n mignonnetjes zijn op! Eeuwige dankbaarheid en al als je zo lief zou willen zijn om er een nieuwe doos te halen..

7 gedachtes over “>Mind food

Geef een reactie

