>Newsflash

>

Nadat ik donderdagavond uit Gent moest terug keren om weeral eens een bezoekje aan den doktoor brengen, na een dagje thuis blokken, zit ik er nu terug.

Hoog tijd om iedereen op de hoogte te brengen van de laatste nieuwtjes dus..

Ik heb nieuw botjes! Hiep hiep hoera en nog een beetje van dat! ’t Zijn echt kweetniehoe schattige, elegante, prachtige adembenemende laarsjes! Ik ben er helemaal weg van!

Eigenlijk ging ik met mijn mama om de puma’tjes die ik een paar weken terug had zien staan. Mama ging intussen ook eens rondkijken voor botten voor zichzelf, maar toen we voor de etalage van de Torfs stonden en ik die laarsjes in de etalage zag staan, was ik meteen verkocht.

Vanavond hebben mama en papa me met de auto terug naar Gent gebracht en zoals gewoonlijk hadden we die ook weer goed volgeladen. Kleren, eten, cursus, chocomousse,.. Genoeg om nog minstens twee weken toe te komen!

Normaal gingen we pizza gaan eten in La Rustica, maar dat was nog gesloten tot 20 augustus, dus zijn we naar de Sleepstraat getrokken.. Hmm… Dat het weer gesmaakt heeft! Jawel!

Geef een reactie

