Fekantie!

Ondanks de dafalgan van gisteravond heb ik vannacht geen oog dichtgedaan. Maar dan ook echt geen oog. Uit pure miserie ben ik dan maar om 5u30 opgestaan, een deugddoende douche genomen van een half uur en dan toch nog eventjes m’n Duits herhaald.

Tijdens het examen kreeg ik de eerste geeuwbuien, maar gelukkig heb ik die kunnen beperken tot het schriftelijk gedeelte.
Ik heb wel weer zitten hakkelen en stotteren en Nederlandse woorden ‘verduitsen’, maar ik denk wel dat ik geslaagd zal zijn, want normaal zegt hij het wel als het niet goed is.

Na de middag ben ik een uurtje of twee in bed gekropen, maar ik voel me toch nog steeds wat moe. Eerst m’n afwas doen en m’n rommel wat bijeen rapen en dan naar de Veldstraat! Ik hoop echt dat ze m’n puma’tjes nog hebben in de Footlocker.

Geef een reactie

