>Insomnia

>

Na een halve vakantie blokken, twee weken en examens en veel te veel slapeloze nachten.. nog meer slapeloze nachten. Ik heb sinds m’n laatste examen nog geen enkele nacht volledig doorgeslapen; ook vannacht heb ik weer geen oog dicht gedaan. Nu, om 9u, beginnen m’n ogen dicht te vallen.

Over twee uur moet ik op school zijn voor de proclamatie.
Zenuwachtig ben ik niet echt; ik kan nu toch niets meer aan de uitslag veranderen; maar ik voel me toch een beetje ongemakkelijk.

We zullen we zien zeker? Ik denk dat ik nu eerst toch maar een tukje doe, nu ik de slaap voel opkomen.

Geef een reactie

