Koen in the city

Gisteren heb ik uiteindelijk mijn stageaanvraagformulier in orde gemaakt.
Koen was op bezoek gekomen naar Gent dus hij heeft mogen helpen.. Oude studentenkaarten kapot trekken voor een pasfoto, stage-adressen opzoeken op mappy.. Niet te onderschatten jobs!
Deze morgen ben ik dat bladje dan in alle vroegte gaan binnengooien in het secretariaat, dus ik ben nu weer helegansend in orde si.

Chocolademelk in de chocoladebar is trouwens nog altijd vreed lekker, evenals de XXL Mikado, maar ik moet zeggen dat ik toch liever vooraan in ’t cafĂ© zit. Voor de ruit. Waar je iedereen die passeert in het oog kan houden..

Pita van Tosi is ook nog altijd lekker, maar sommige mensen hebben toch wel erg veel moeite om niet te smossen bij het eten..
Andere mensen hebben dan weer moeite om niet met glazen te gooien.

Anderlecht heeft 1-1 gespeeld tegen die Griekse ploeg daar zo..

Het is nog maar 9u30 en ik ben al een uur wakker! Ik ga nog een bioritme kweken! En ik heb ontbeten vanmorgen! Waar gaat dat naartoe met de wereld!? Er zijn geen zekerheden meer.

4 gedachtes over “Koen in the city

  1. 4 posts binnen dezelfde minuut en dan nog vier keer ’t zelfde, nu weet ik ni op de welke da’k moet antwoorden zeg…
    Je moet dieje site van de chocoladebar trouwens nog is geven, of’t adres, da’s nog beter.
    En wat doe jij zo vroeg uit uw bed? Heel m’n wereldbeeld aan diggelen :p

  2. 4 posts binnen dezelfde minuut en dan nog vier keer ’t zelfde, nu weet ik ni op de welke da’k moet antwoorden zeg…
    Je moet dieje site van de chocoladebar trouwens nog is geven, of’t adres, da’s nog beter.
    En wat doe jij zo vroeg uit uw bed? Heel m’n wereldbeeld aan diggelen :p

  3. Blogger deed vreemd inderdaad..

    Speciaal voor jou heb ik een linkje naar de Chocoladebar gemaakt..

    Ik ben goed bezig ik. Goeie voornemens uitvoeren wordt mijn specialiteit, I feel it in my fingers en al!

  4. Blogger deed vreemd inderdaad..

    Speciaal voor jou heb ik een linkje naar de Chocoladebar gemaakt..

    Ik ben goed bezig ik. Goeie voornemens uitvoeren wordt mijn specialiteit, I feel it in my fingers en al!

Geef een reactie

