Studentkickoff

’t Was plezant de studentkickoff. Allé, toch het stuk dat ik meegemaakt heb.

We konden De La Vega tot op kot horen optreden, maar uiteindelijk zijn we toch nog aangezet om wat beeld bij ons geluid te krijgen. Vreed dicht bij het podium zijn we niet geraakt, maar we hadden toch een schoon plaatske.

De tuttebellen van mijn klas stonden blijkbaar helemaal vooraan want tussen De La Vega en ’t Hof van Commerce kwam de sympathiekste van de bende me ineens meedelen dat ik maar bij hen moest komen staan.. Eigenlijk moest ze naar de wc en durfde ze niet doen alsof ze me niet gezien had. Ha.

Soit, ’t Hof van Commerce was wel dikke leut. M’n keel doet een beetje pijn van te roepen, dat wel.
Das Pop viel wel mee. Eigenlijk zat er gewoon niet vreed veel ambiance in het publiek zo. En hij zei wel iedere keer vreed grappig dankjewel.
Blijkbaar hebben we deze middag wel de immer hilarische Eddy Wally gemist. Bugger!

Ik heb elvendertig keer bijna m’n pootjes gebroken op die oneffen parkingsteentjes / borduurtjes / trapjes, dus m’n voetjes doen een beetje pijn, maar ’t was toch vreed plezant.

Ach, en bij het naar ‘buiten’ strompelen zijn we nog Willem en Maarten Vandendriesse tegengekomen. ‘k Heb zelfs nog schoon goeiedag gezegd tegen Maarten. Denk ik. Zo schoon was het nu misschien ook weer niet.

Geef een reactie

