>Trots

>

Vandaag is het Dag van de Leerkracht en toeval of niet, vandaag is het ook Loor haar eerste werk- / lesgeef-dag. Van timing gesproken.

Ook vandaag moest Tien voor de eerste keer voor haar werk de baan op naar een klant.

Beiden hebben dus het hoofdstuk student-zijn achter zich gelaten en zetten ze hun eerste stapjes in ‘de grote mensen-wereld’.  En hoewel zij het uiteindelijk moeten doen en er staan en zo, vind ik het best wel spannend.

En ik ben trots. Trots op de twee beste beste-vriendinnekes in de hele wereld.

Hoera!

Een gedachte over “>Trots

  1. >Ik ben ook nog altijd een beetje student hoor, met die lerarenopleiding. Nog altijd minstens 1 keer per week 3 uur gaan zitten gapen omdat de les wat saai is, hihi.M’n eerste les van donderdag is trouwens heel goe meegevallen, vanavond en morgen komen de 2 andere jaren die ik moet doen. Wel grappig dat jij het spannend vond. Allé, ik ook é natuurlijk. En nog altijd ook.

Plaats een reactie