>Stage (2)

>

Na het gesprek met de stagebegeleider heb ik intussen ook al een ‘inleidend gesprek’ met m’n stagelector achter de rug. M’n stagebedrijf en takenpakket zijn goedgekeurd, dus nu moet ik enkel nog een stagecontract laten opstellen waarmee ik terug naar mijn stagebedrijf moet. Verder heb ik ook nog een hoop practische uitleg gekregen en heb ik een lijst met regeltjes genoteerd waar ik moet aan voldoen.

De stress voor ‘het-grote-stagegebeuren’ is intussen al wat weggetrokken. Ik ben overal mee in orde, ik heb duidelijk een schitterend stagebedrijf uitgekozen en het ziet er niet naar uit dat m’n stagelector een nagel aan m’n doodskist wordt.

Happy happy.

Momenteel is het dan ook niet m’n stage die me zorgen baart, maar wel het hele E-fACC gedoe; een project/wedstrijd waarbij we met een groep van negen ‘bestuurders’ een nv moeten oprichten. Zeer interessant allemaal en verrijkend ook wel. Tenminste, het zou interessant en verrijkend kunnen zijn, moesten we er ons in kunnen verdiepen. Nu, met amper één week tijd om alle oprichtingsformaliteiten in orde te krijgen, is het vooral stressen.

This too will work out just fine. Maar momenteel fret ik mijn kas op..

Geef een reactie

