Weekend in ’t verschiet

Het weekend staat weer voor de deur. Eindelijk.

Deze week was ongeloofelijk druk, ik heb al veel geklaagd over veel werk en zo, maar deze week was toch wel ongeloofelijk stressen. Maar alle deadlines voor groepswerkjes, debatten en presentatie werden gehaald. Oef. Hoera!

Pakket1 van EfAcc is binnen, het thema voor de taak van RZL ligt vast, alle opdrachten van Frans zijn uitgevoerd en het debat is nog goed verlopen.
Eindelijk weekend. Eindelijk een weekje vakantie.

Alhoewel.. vakantie.. Ik weet alweer wat doen.
De nieuwe opdracht van Engels is binnen en de taken verdeeld. Pakket2 van EfAcc is jammer genoeg ook al terug toegekomen en traditioneel is dit weer een hele opgaven.

Ook mijn stagecontract is opgemaakt, hier voor mij liggen drie mooie exemplaartjes. Ik moet er enkel nog mijn officieel takenpakket in bijlage bijsteken en laten ondertekenen door de stagebegeleider. Een risico-analyse moet ik ook nog  laten invullen. Alsof ik een risico voor het bedrijf vorm..

Vanavond mag ik mijn wafelpakketten gaan afhalen in de KSa. Ik zit er verdikke al bij te kwijlen. Hmmmm.

** listening to Ticket to Heaven by 3 Doors Down from the album Away from the Sun **

Geef een reactie

