Fekantie

Mijn weekje herfstvakantie is voorbij gevlogen. Veel werkjes, veel afspraakjes, veel feestjes,..  Maar het is alweer voorbij helaas.

Het was weer een heel eind geleden dat ik met Hannelore en Tine op stap was geweest (onterecht! we moeten dat echt meer doen!), het was al van deze zomer geleden dat ik Zwoep en Andy nog eens had gezien, het was al meer dan een jaar geleden dat in eens in de Pick was terecht gekomen, de Joey’s is nog altijd even gezellig als vroeger en ik ben voor de eerste keer in m’n leven in Brugge naar de Coulissen geweest. Op de Thai fuif was er veel te veel volk voor zo’n slechte muziek, maar ik heb toch wel mooi bijgeleerd hoe je spastisch en hyperenthousiast moet dansen. Volgens mijn tante had ik op diezelfde Thai fuif mijn neefje van 14 moeten tegenkomen (man, ik word oud), maar volgens mij had die andere oorden opgezocht ;o)

Intussen heb ik alweer m’n eerste lesdagje achter de rug, steken m’n klasgenootjes alweer tegen en heb ik morgen alweer een groepswerk-vergadering.

Soms wou ik dat ik mijn leven kon doorspoelen (of terugspoelen) naar de interessante stukken.

 

** listening to Smile by Lily Allen from the album Alrigh Still **
Technorati tags: ,

Geef een reactie

