>Week 7

>

Week 7 van 12 is achter de rug. We zijn dus reeds over de helft.
Ik ben nochtans niet zeker of ik nu blij moet zijn of niet niet. Het feit dat al meer dan de helft van het semester voorbij is, betekent ook dat de examens en zo steeds dichterbij komen.

De tweede taak van engels is deze week afgeleverd, de tweede presentatie van frans moet tot volgende week wachten. Opdracht voor het weekend: een betalingsblad maken voor onze NV.
Over twee weken komt ook de International Tax Week er aan. Wat dat inhoud? Een hele week met mijn über toffe klasgenootjes en vele buitenlandse studenten in Den Haag over belastingen discussiëren, met als kers op de taart de ‘Fiscofuif’. Plezier verzekerd!

Wat ik nu vooral zou moeten doen is een lijstje maken met alle dingen die ik in orde zou moeten brengen. Misschien best in volgorde van belangrijkheid. En daarna ga ik mijn boeltje pakken om naar huis te vertrekken. En daarna ga ik naar Mol. En dan kan het weekend officieel beginnen. Hooray!

 

O ja, aan al mijn lezers (alle drie ja! en de gluurders ook!): schrijft een keer een commentaartje. Geen commentaar krijgen is echt nie leuk.

5 gedachtes over “>Week 7

  1. >Mol is een persoon, voor zover E spreekt over wat (neen, wie) ik denk dat ze spreekt.En bij deze schrijf ik “een commentaartje” hihiIk heb voor een keer écht geen zin in weekend. Veel te veel werk en ik weet nu al dat dat er van werken niet veel komt in weekends.

  2. >Ben ik dan één van de drie of een gluurder? Ohhhh, zeg alsjeblieft ‘gluurder’! Dan ben ik… een Peeping Tom! Haha. Hoho. Schuddebuik.Ik wil trouwen met degene die ‘Fiscofuif’ heeft uitgevonden. En ik wil zijn kinderen.

Geef een reactie

