Al goed en wel, maar ik krijg geen nieuwe

Update over het chauffage-probleem: hij werkt nog altijd niet!

Ik kan wel al zeggen dat ik vanmiddag toen ik richting presentatie vertrok bijna m’n benen heb gebroken over een troep werkvolk dat beneden in de inkomhal / fietsenkot zat z’n boterhammekes op te eten.
Toen ik 4 uur later weer thuiskwam zaten ze, te horen aan het gebonk van lompe schoenen, overal verspreid in het gebouw.

Volgens Thom zijn ze hierboven nieuwe douches aan het installeren.

 

Oh ja, ik heb de presentatie dus overleefd hé.

Geef een reactie

