Wat ik wilde zeggen?

Dat het koud is buiten! En dat de chauffage niet werkt hier op kot! Dat ze er al van half 9 deze morgen aan aan het werken zijn en dat ze vreed veel lawaai maken, maar dat ik nog niet veel resultaat merk!

Dat ik straks een presentatie moet gaan geven en dat ik weer pokke-zenuwachtig ben.

Dat het aan de zee koud maar schoon was en dat ze er lekere warme chocomelk met slagroom hebben. Dat we zelfs de torens van Brugge en het St Jan konden zien liggen van aan de berghut op de duin! Dat het water zeer dicht kwam en dat er veel vissers stonden, maar dat we die toch niets zien vangen hebben.

Dat het ernaar uitziet dat ik na deze week eindelijk eens ga kunnen beginnen blokken, volgende week waarschijnlijk maar één taak meer!

Dat ik in de kerstvakantie bij mijn omaatje ga blokken. Jeuj!

Geef een reactie

