>TE HUUR :: studentenkamer

>

  • Gent, gelegen vlakbij Blandijn, St Pietersplein en Overpoort, tussen een heleboel andere studentjes
  • 24 (?) m²
  • gemeubeld: bureau met bureaustoel, tafeltje met 2 stoelen, kasten, koelkast, bed (zelf voor matras zorgen), nachtkastje
  • lavabo
  • elektrische kookplaatjes (2) om zelf te kokerellen
  • eigen doucheruimte en WC
  • uitzicht op binnenkoer/minituintje met grasveldje (ideaal voor bbq!)
  • ruime overdekte fietsenstalling (zowel op de binnenplaats als in de inkomhal)
  • internetaansluiting (+15 € per maand)
  • mogelijkheid tot kabeltv (+15 € per maand)
  • prijs: 215 € (voor de rest van dit jaar, vanaf volgend jaar +- € 250

Is dit iets voor jou? Bel me, schrijf me, laat me vlug iets weten.. Geef me een teken. Hou je van mij?


Spread the news zou ik zo zeggen..

evelien*punt*soens*at*gmail*punt*com

3 gedachtes over “>TE HUUR :: studentenkamer

Geef een reactie

