And what did you do?

Weekend. Het woord impliceert plezier, vertier, ontspannen, uitslapen, relaxeren, uitgaan,.. Of dat is toch wat ik ermee asocieer. Vreemd genoeg blijkt dit geen sluitende definitie te zijn.

Het voorbije weekend begon voor mij al vrijdagmiddag. M’n laatste les was weggevallen, ik ging noch even langs de Fnac gaan om een cadeautje en de rest van de namiddag zou gespendeerd worden aan cursusjes ordenen, planningen maken,.. afwassen zelfs! Helaas, een migraine-aanval gooide roet in het eten. Aan de kassa in de Fnac zag ik al half meer en amper terug thuis kwam mijn middagmaal alweer naar boven. Bedje in dus, Mol afzeggen, poolen afzeggen en met een mottige kop naar huis.

Zaterdagochtend was de hoofdpijn gelukkig weg, maar toch was ik nog wat mottig. Geen tijd om te suffen nochtans, want het werd weer een drukke dag. Mijn bezigheden samengevat (chronologisch): douchen, uitzet in de auto laden, mama afzetten bij oma, naar de bank, broodjes halen voor oma, mama terug ophalen, boodschappen doen, witloof afzetten, thuis studeren, eten, schoolwerk maken, shoppen, naar huis, schoolwerk, eten, tv kijken, slapen. Hoera!

Zondagochtend ter compensatie van mijn vroege opstaan van zaterdag in mijn bedje blijven liggen tot 13u. Ik was eigenlijk al van 11u wakker, maar m’n bedje was zo lekker warm en ik lag zo goed en er waren mooie liedjes op de radio.. en er kwam mij niemand uit m’n bed schudden! Yay!
’s Avonds ben ik nog bij Mijn AllerLiefste Vriendje een dvd gaan kijken. Tristan & Isolde. Het zou een verhaal over ware liefde moeten geweest zijn, maar echt overtuigend kwam die liefde toch niet over. Ik had eigenlijk liever ‘The Lake House’ gehuurd, maar MALV dacht iets meer ‘actie’ en ‘vechten en zo’ te zien in Tristan & Isolde. Tss.. venten. Soit, me, myself & I moesten daarna nog naar Gent en dus heeft MALV mij gebracht. Ocharme. Om middernacht moest ie nog helemaal alleen terug. Wat hij toch allemaal niet over heeft voor mij :D

4 gedachtes over “And what did you do?

Geef een reactie

