>Maar het staat zo in m’n zicht hé..

>

Ik vraag me af wanneer ik die fles Duvel die ik op het kerstfeestje heb gekregen eens soldaat ga maken. Eigenlijk is 750ml een beetje veel om alleen uit te drinken, maar er hebben zich precies nog geen kandidaten aangemeld om te helpen drinken.
Ik denk dat ik hem zowiezo best bewaar voor na de examens.. ;o)

6 gedachtes over “>Maar het staat zo in m’n zicht hé..

  1. >Jamaar zeg, azo niet hé, als ik niet meer op internet kan beginnen Duvel uit te delen! Azo maak ik op niks meer kans :'(Gelukkig hebben wij ook Duvel staan thuis, njam njam.En ik heb van iemand ook zo ooit eens lekkere jenevertjes gekregen ook, en die smaken ook ;-)

Geef een reactie

