>Hallo

>

Bestaat er niet zo een wet ofzo die zegt dat je toestemming moet geven om foto’s van jezelf te publiceren?

Zo niet: ik vind dat die moet ingevoerd worden.

7 gedachtes over “>Hallo

  1. >Er valt niets te bewijzen. De foto is er één van het sinterklaasfeestje in de bar, je hebt hem al gezien. ’t Is een vreed lelijken :p’t Probleem is dat ze hem nu in ’t boekske van de ksa gezet hebben.

  2. >Wij hebben vandeweek ook die Hallo gekregen, en hihi, ik keek toch ook wel efkes raar op van die foto… PS: heeft iemand toevallig nog de Hallo liggen met mijn Compostela-artikel erin? Want ik heb al duusd keer aan “mijne vent” gevraagd om die te tonen, ma die doet da nie. En ik wil wel mijn eigen schrijfsel eens op papier zien. Je weet nooit dat dat het enige is van mij dat ooit gepubliceerd wordt, dan moet ik dat toch inkaderen en aan mijn muur hangen é, hèhè.

  3. >O, juij, mag ik die dan eens lenen ofzo? En dat staat daar toch denk ik nooit bij wie het geschreven heeft? Of wel? Indien ja, dan ga ik m’n rechten gaan opeisen wi :pWant ze hadden da eigenlijk aan Wouter gevraagd, en hij heeft ’t ook doorgestuurd, maar hij had zelf geen tijd toen dusja…

Geef een reactie

