>De ALLERlaatste loodjes

>De tijd gaat snel.. *blablabla* ..update dus.
Mijn weekje vakantie zit er alweer op. Morgenavond vertrek ik weer voor een weekje Gent. Mijn allerlaatste weekje Gent. Ik ‘logeer’ op Thomas zijn kot, want het mijne is sinds 1februari verhuurd. Het is dus niet meer mijn kot, maar wel Bram zijn kot. Bram, die ik trouwens niet ken, maar intussen dus toch wel aangezien hij mijn kot (intussen dus zijn kot) nu huurt.
Vorige weekend ben ik ook eens naar de kapper geweest. Dat was alweer maanden geleden en dat was er ook wel aan te zien. Tijd voor iets nieuws dus. Tijd voor een wijzende vinger richting cover van één of ander boekske. Resultaat? Een froufroutje! En de mogelijkheid om een heleboel foute coupes te produceren. Fun voor de spiegel dus!

Vandaag is het me eindelijk gelukt om mijn kamer op te ruimen en eens deftig te kuisen. Nu ja, er ligt nog wel een heleboel rommel op m’n bureau momenteel, maar ik had echt geen zin meer om die nog weg te werken. Waar ik wel zin in had, was in een verhuis. Mijn hele kamertje is dus -alweer- heringericht. Jeeej!
Nu alleen nog papa overhalen tot een grote behangpapier-aftrekken-en-schilderen-actie.

3 gedachtes over “>De ALLERlaatste loodjes

Geef een reactie

