>weekend – week – einde

>Na een hele week intensief personenbelasting en vennootschapsbelasting bestuderen werd mijn weekje vrijdag afgesloten met zo’n 7,5 uur examens maken. Ik heb nog geen resultaten van deze marathon-strijd, maar ik heb zo’n voorgevoel dat ik wel geslaagd zal zijn.

Voorgevoelens kunnen natuurlijk nog altijd verkeerd zijn..

Uitslapen zat er vandaag ook niet echt in, want om 8u werd ik al op het kot van een klasgenootje verwacht voor het opstellen van de jaarrekening van onze fictieve vennootschap. Een immens werk, maar we hebben het er toch wel redelijk goed vanaf gebracht denk ik.. Dat mag ook wel, we hebben er zo’n zes uur aan gewerkt. Zonder onderbreking of niets. Ik ben te beklagen ja..

Maar dan nu.. weekend!

Geef een reactie

