Griep

Jaja, ik heb dus de griep gehad. Ik kan daar nu ofwel een hele vertelling over afsteken over hoe lastig dat da wel was en hoe zeer ik heb afgezien en zo. HOe ik er ook nog een oorontsteking bij kreeg en hoe m’n luchtwegen geïrriteerd waren. Over het feit dat ik niet kon slapen door m’n hoest en over hoe ik die ene keer zodanig hard moest hoesten dat ik ervan moest kotsen.

Dat zou ik kunnen vertellen. Maar dat ga ik niet doen. Want dat zou een beetje saai en zagerig zijn. En gortig ook.

Maar we zijn intussen al bijkans weer genezen! We kunnen alweer stofzuigen, broertjes afhalen van het station, zwemvestjes aanbieden op ebay, afspraken maken en mailtjes sturen voor het eindwerk,.. We zouden eventueel vanavond zelfs naar het filmavondje van de ksa kunnen gaan. Moesten het goeie films zijn die ze tonen. Wat niet zo is. En dan nog, met zo’n blaffende hoest zou dat misschien ook niet zo’n goed idee zijn.

*zucht*

4 gedachtes over “Griep

Geef een reactie

