Niet moeilijk dat ik verdikt ben..

Een week of twee terug kreeg in een mailtje in de inbox van een vriendelijke mevrouw die bij Croky werkt. Croky, u weet wel, van de chips.

Croky heeft een nieuw soort chipsjes gemaakt. Maïschips. Doritos-achtige chips dus. Maar dan van Croky. En het zijn ook geen driehoekjes, maar wel rolletjes. De naam: Crokidos.

Die mevrouw van Croky vroeg zich in haar mailtje af of ik, als blogster, niet eens zou willen zo’n doos Crokidos thuisgeleverd krijgen om in avant-première (want die chipsjes zijn nog niet op de markt gebracht) te proeven en daarna ook te bespreken op mijn blogje. Om ze te maken of te kraken als het ware. Dat mocht zelfs in filmpjesvorm.

Vanzeneigenst heb ik gezegd: laat ma komen! En drie dagen later stond hier thuis een doos op mij te wachten met drie soorten chips (Sweet Tomatoe, Krispy Cheese & Hot&Spicy), van elke soort vier zakjes.

Intussen heb ik van elkse soort al wel wat veel gegeten en geproefd en gekeurd en ik moet zeggen: de sweet tomatoes zijn de lekkerste! De Krispy Cheese is ook goedgekeurd en de Hot&Spicy waren eigenlijk ook wel best lekker, maar hadden wel het vervelende neveneffect dat je mond al na 3 rolletjes in lichterlaaie staat. Ze zijn met andere woorden iets té hot en iets té spicy.

‘k Zou zeggen: rep je naar de winkel, maar dat heeft niet zo veel zin, want ze liggen er nog niet. Haa-haa!

Geef een reactie

