Conclusies na een dagje Gent

  • Er bestaan toch mensen die ik al na het eerst woord dat ze zeggen niet meer kan uitstaan. So far for me being the most tolerant person on earth en al. En ik was nog wel zonder vooroordelen vertrokken, dus daar kan het al niet aan gelegen hebben
  • Warmte en zon zijn geen garantie voor een dag zonder regen.
  • Ik kan nog steeds enorm teleurgesteld zijn in mensen die ik door en door denk te kennen.
  • Als ik maar hard genoeg gemotiveerd ben, kan ik alles aan. Zelfs meer dan twee uur zonder onderbreking aan m’n stageverslag schrijven. Op café. Met een kopje koffie bij de hand. En dat terwijl ik evengoed kon gaan shoppen.
  • Dat ik moet leren te leven om te leven. Zonder me zorgen te maken over het waarom en het hoe en of ik het allemaal wel goed doe. Zonder me af te vragen of het niet beter kan en of ik eigenlijk niet nóg gelukkiger zou moeten zijn.

5 gedachtes over “Conclusies na een dagje Gent

  1. Waw zeg, wat een hoop levenswijsheden. Vooral dat laatste is iets wat heel veel mensen zouden moeten doen! (en ik erbij!)
    Ik moet straks naar Gent, benieuwd of ik ook zo’n lucide conclusies zal kunnen trekken… ‘k Vrees er eigenlijk voor, aangezien we na de les op café gaan met ons klasje, haha.

    En ik ben die regen alweer beu. Zeker omdat ik er elke dag minstens één keer op de fiets door moet. En ik vorige week maar positief zijn: “we mogen toch niet klagen, ’t is een maand schoon weer geweest”. Awel, da schoon weer mag nu intussen wel terugkomen.

  2. Waw zeg, wat een hoop levenswijsheden. Vooral dat laatste is iets wat heel veel mensen zouden moeten doen! (en ik erbij!)
    Ik moet straks naar Gent, benieuwd of ik ook zo’n lucide conclusies zal kunnen trekken… ‘k Vrees er eigenlijk voor, aangezien we na de les op café gaan met ons klasje, haha.

    En ik ben die regen alweer beu. Zeker omdat ik er elke dag minstens één keer op de fiets door moet. En ik vorige week maar positief zijn: “we mogen toch niet klagen, ’t is een maand schoon weer geweest”. Awel, da schoon weer mag nu intussen wel terugkomen.

  3. Mijn conclusies na een dagje Gent:
    – Ik moet nooit meer naar de les! (toch niet als leerling, haha)
    – Beloftes worden niet altijd nagekomen: we zijn helemaal niet meer op café geweest :-(
    – Ik moet vóór ik op de trein stap kijken of ik nog wel een ritje over heb op m’n kaart. Anders moet je weer afstappen en een trein later nemen, gvd.

    De jouwe waren toch wel beter…

  4. Mijn conclusies na een dagje Gent:
    – Ik moet nooit meer naar de les! (toch niet als leerling, haha)
    – Beloftes worden niet altijd nagekomen: we zijn helemaal niet meer op café geweest :-(
    – Ik moet vóór ik op de trein stap kijken of ik nog wel een ritje over heb op m’n kaart. Anders moet je weer afstappen en een trein later nemen, gvd.

    De jouwe waren toch wel beter…

  5. @ Loor: ik had een goeie dag verzekers, meestal ken ik niet zo veel wijsheiden op één dag.

    Mensen die beloftes niet nakomen zijn kak. En verdienen een schop onder hun kont.

Geef een reactie

