>Brussel-city

>Ik heb het al eens eerder gezegd, maar toch.. Brussel is gigantisch! Echtserieuswel! Nog een geluk dat ik vooraf een plannetje had afgedrukt en dat ik vree goed de weg kan vragen in ’t frans of ik liep daar nu nog rond te dolen.

Andere indrukken:

  • Zot verkeer! Echt compleet geschift. Geeneen automobilist dat zich aan de verkeersregels houdt denk ik. En toeteren! En ruitjes opendraaien om naar mekaar te roepen en te tieren.. Man man, ben ik blij dat ik daar met mijn autootje niet tussen moet!
  • Stinken! En overal hondedrollen op het voetpad.
  • Overal yuppies en matelpakmadammekes.
  • Gigantische trappen tussen verschillende straten en zo.
  • De metro rijdt nogal een endeke rap! Zekers 100 km/u ofzo.
  • Brussel Centraal is nogal een griezelig station om van de trein te stappen.
  • De stationshal van Brussel-Zuid is precies een luchthaven. Enorm groot, enorm nieuw, veel winkelkes,.. Oh, en een dikke madam die stond te schreeuwen tegen een agent..

Een gedachte over “>Brussel-city

  1. >welke gigantiche trappen heb je dan genomen? van de pachecolaan (nationale bank enzo) naar beneden richting nieuwstraat, inno?:-)ja brussel ‘tis wle wat hé, vandaar da tik het altijd zo rustig en lekker mak vind in Gent en op ‘twest-vlaams platteland :-)

Geef een reactie

