over éénmanszaken, vennootschappen, autokosten en VAA

Another day, another sollicitaatsie.. Ik heb er intussen al een ferm hopeke gedaan als ik er zo eens over nadenk. De één al wat plezanter dan de andere, de één met al wat kritischere mensen dan de andere, de één al wat verzopener dan de andere. Regen is schijt. Het verkeerde uur doorgegeven krijgen ook trouwens. Maar alla, we hebben vandaag dan toch al de gazet gelezen.

Vanmiddag eens bellen voor feedback van de vorige gesprekjes denk ik, ben het beu om op mijn gat te zitten. Maandag wil ik werk!

’t Is koud, ’t regent en ‘k heb hoofdpijn. Maat, dit wordt weer een toffe dag!

Geef een reactie

