zet uw champieter maar al gereed

Magowzeg!

Ik had amper mijn vorige postje hier gepubliceerd of ik kreeg telefoon.. Of ik er een idee van had hoe de sollicitatie van vanmorgen was verlopen?

Eh? Kweenie.. Die vent stelde moeilijke vragen en ik vond dat ik veels te lang moest nadenken om het antwoord te weten?

Volgens het (zeer vriendelijke!) madammeke aan de andere kant van de lijn, viel dat allemaal nog wel mee en had ik een zeer goeie indruk gemaakt. Of toch een betere dan mijn twee voorgangers. Of ik nog geïnteresseerd was om daar te werken?

Bajaank.

Nog eens vijf minuten later belde ze al terug:

“Ik heb nog eens gebeld naar Mr. M. en hij heeft beslist om niet te lang te treuzelen.. Je mag maandag beginnen.”

En zo komt het dus dat ik morgenmiddag mijn contract ga tekenen en dat ik vanaf maandag officieel werkmens ben.

Nu alleen nog hopen dat ik zaterdag mijn diploma krijg en geen herexamens meer moet doen..

6 gedachtes over “zet uw champieter maar al gereed

  1. Wooow, sjiek zeg!
    Maar je vergeet er wel iets bij te zeggen hé: waar is ’t juist daj gaat werken? Is ’t daar in Brussel? En wat is ’t juist?
    Ojee, en je moet maandag al beginnen, dan heb je wel geen vakantie hé…
    Straks ben ik de enige die niet werkt in de zomer, en da’s ook niet leuk want dan ga’k me vervelen :( (aja, want wie heeft nu zin om al lessen voor te bereiden in de vakantie als je nog niet weet of je wel werk gaat hebben)

    Maar toch heel erg proficiat hé zeg!!

  2. Wooow, sjiek zeg!
    Maar je vergeet er wel iets bij te zeggen hé: waar is ’t juist daj gaat werken? Is ’t daar in Brussel? En wat is ’t juist?
    Ojee, en je moet maandag al beginnen, dan heb je wel geen vakantie hé…
    Straks ben ik de enige die niet werkt in de zomer, en da’s ook niet leuk want dan ga’k me vervelen :( (aja, want wie heeft nu zin om al lessen voor te bereiden in de vakantie als je nog niet weet of je wel werk gaat hebben)

    Maar toch heel erg proficiat hé zeg!!

Geef een reactie

