>verduidelijkink

>Neen, ik ga niet naar Brussel sporen. Of toch nog niet zo direct.

Mijn workplace ligt in een dorpje dicht bij Brugge, na amper 20 minuutjes in het (binnenkort mijn) matchboxke sta ik al ter plaatse.
Vakantie zit er de eerste maand niet in, maar dat vind ik eigenlijk helemaal niet erg, want ik heb toch geen centjes meer over om nog ‘iets’ te kunnen doen, mijn vriendje heeft geen congé in juli en met zo’n pokkeweer is er toch ook niet veel aan hé.

Mijn tripje naar Brussel had als een doel om bij Selor (het selectiebureau van de overheid) het examen voor financieel deskundige af te leggen. Dat examen bleek uit een hoop wiskunde, taalvaardigheids en logisch redeneren testen te bestaan en wordt ergens in augustus nog gevolgd door een mondelinge proef. Als ik erdoor ben tenminste. En daarna kom ik op een wachtlijst om eventueel bij de overheid te mogen gaan werken. Niet echt KT-toekomstplannen dus.

2 gedachtes over “>verduidelijkink

  1. >hmmm financieel deskundige, is adt A of B -niveau dan?ze zoeken bij financien altijd fiscaal inspecteurs, veel strontjobs zitten daartussen maar een paar heel goeie!allez succes in Brugge daar hé!

Geef een reactie

