nestverlater

Voila. Het is zo ver. Officieel en al..

Ik ben verhuisd. Voortaan woon ik niet meer thuis bij de mammie en de pappie en m’n broertje, maar wel thuis bij mijn allerliefste schat.

Oostkamp-city (boerendorp will do..), ik kom er aan!

Ons appartementje is eindelijk helemaal herbehangen en herschilderd, onze meubeltjes staan er in en de dozen zijn al zeker bijna voor de helft uitgepakt. Tijd om het voor te stellen aan de wereld..




6 gedachtes over “nestverlater

  1. Eeuwen geleden dat ik hier nog eens langs kwam. Blijkbaar stond je niet meer in m’n feeds. Bij deze weer wel dus.

    Dat ziet er daar goed uit é! Ik kijk al uit naar mijn rondleiding. En de Duveltjes :P

Geef een reactie

