>Verwend

>Soms kan je dat hebben zo.. Je kijkt wekenlang naar iets uit, je verlangt en je droomt, je zaagt en je klaagt en je zeurt en je bleit en oh, wat duurt het wachten toch lang en oh, wat gaat de tijd toch traag.. En als het dan eindelijk zover is, als het beloofde/verwachte er bijna is.. dan heb je er geen zin meer in. Dan ben je het zo beu, zo beu, zo beu als kouwe pap en paarse konijnenkeutels.

Neem nu die bouwvergunning. Ik zit er intussen al maanden op te wachten. Geen weken. Maanden. Seizoenen zelfs! Maandenlang zaag ik mijn liefje de oren van het hoofd. Ik klaag en ik neut en ik zeur en ik jammer.

Dat de bureaucratie een pijn in het gat is. Dat de btw-vermindering-regeling ZEKER niet verlengd gaat worden. Dat hij daar allemaal zo rustig onder blijft. Dat de bank extra kosten gaat rekenen en intresten en al! Dat het jaar voorbij gaat zijn en dat we nog niet gaan begonnen zijn. Dat we geeneens nog niet een antwoord gaan gekregen hebben. Dat den helen hutsekluts zeker niet geregeld gaat zijn binnen de termijn en dat we dan godv***** een NEGATIEF advies gaan krijgen. Want dat het natuurlijk weer alleen in dit apenland(sdeel) is dat er bij overschrijden van termijnen een negatief advies volgt in plaats van een positief.

En dat ik het verdikkeme zo hartsgrondig kotsbeu ben dat het allemaal bijna niet meer hoeft. Bijna.

(Maar eigenlijk toch stiekem wel!)

Hebben jullie dat ook? Of ben ik gewoon verwend?

2 gedachtes over “>Verwend

Geef een reactie

