monday morning

Ik heb het niet nagekeken op de kalender, maar volgens mij was er een volle maan vannacht. Er stond een grote heldere bol aan de hemel en hoewel het al lichtjes klaar begon te worden (om half zeven! hoera!), was het niet de zon.
 
Vandaag was het ook voor het eerst sinds maanden al licht toen ik op de trein naar Brussel zat. Licht én zonnig! Zalig!
 
 
Genomineerd voor quote van de dag: de treinbestuurder deze morgen:
 
Dames en heren, wegens het respecteren van de seinen, zullen wij toekomen in Brussel-Zuid met 5 minuten vertraging.
 
Ben ik de enige die zoiets vreemd vindt? Wordt dat respecteren van die seinen niet ingecalculeerd bij het berekenen van de reistijd? Volgens mij moeten ze bij de NMBS dringend de dienstregeling herzien.

Een gedachte over “monday morning

Geef een reactie

