JUNI!

De tijd vliegt. Wemoetenrennenvliegenduikenvallenopstaanenweerdoorgaan. En zo. Tijd voor een update dus.

Dingen die ik deed:
– toeren door het vlaamsche land op zoek naar een geschikte gevelsteen voor ons soon-to-be-build huis
– toeteren naar een bruidspaar langs de weg. dat zou geluk brengen naar ’t schijnt. voor het bruidspaar hé, niet voor de toeteraar
– naar blankenberge gaan – niet om fietsen te verzetten, wel om aannemerswerken te vergelijken
– hoesten en kuchen
– offertes vergelijken
– mankepoten. ontsteking van de adductoren. ofzowiets. pijnlijk!
– blij zijn omdat mijn beste vriendinnetje verloofd is
– een begrafenis bijwonen. ik geef toe, niet de meest vrolijke activiteit van de voorbije weken
– slapen op klaarlichte dag. met een koortsig hoofd, dat wel
– vader vieren
– blij zijn omdat ik tante word
– een overeenkomst tekenen met de aannemer !!!
– vriendinnetjes daten op de trein

Dingen die ik nog vergat te vertellen:
.. euhm.. die hou ik tegoed totdat ik weer weet wat ik was vergeten

Geef een reactie

