>over luiheid en probeersels

>Ik weet niet hoe de rest van de mensheid erover denkt, maar ik persoonlijk, ik kook niet graag voor één persoontje. Zijnde mezelf. Zo komt het, dat als het lief op reis is, het nogal eens voorkomt dat ik op één dag drie keer boterhammetjes eet. Of twee keer. Of twee dagen na elkaar. Of drie.

Ik vind dat niet erg; Alleen eten is toch ongezellig en warm eten smaakt zóóó veel beter in gezelschap! Om maar niet te zeggen dat warm eten zonder gezelschap redelijk eetlustremmend is. Is dat een woord? Eetlustremmend? Laat ik het maar bij onsmakelijk houden.

However, af en toe smijt ik het één en ander samen in een pot, meestal een samenraapsel van restjes uit de koelkast, en dan ben is trots op mezelf omdat ik geen boterhammen eet. Niet dat het brouwel daarom lekkerder is dan boterhammen. Ik bedoel maar…

Vanavond smeet ik een hoop sla in een bord, knipte er een halve paprika in (leve de tupperware-schaar!) en een paar schellekes salami.samen met een handvol zwarte olijven. Ge fronst bij die combinatie? Ewel, ik ook.
Toch een flinke geut dressing erover en dan krijg je dit resultaat:

Het verdict: volgende keer wat minder dressing en salami vervangen door kippeschelletjes. Don’t try this at home, dus. Maar wel eetbaar.

Een gedachte over “>over luiheid en probeersels

Geef een reactie

