>A book a day keeps the doctor away

>Of het effectief de dokter weg houdt, durf ik te betwijfelen, maar u begrijpt waar ik heen wil. De bedoeling, liefste vriendjes en vriendinnetjes, is dat ik elke week één boek lees.

Het is een ideetje van Thijs, maar ééntje waar ik me wel in terug kan vinden. Aangezien ik elke (week)dag een dikke twee uur van mijn tijd doorbreng op de trein en aangezien ik die twee uur per dag meestal al lezend doorbreng, lijkt het doel me bovendien behoorlijk haalbaar. Ook al, ik geef het toe, spendeer ik die treintijd soms al slapend. De tijd die ’s nachts verspeeld wordt, moet ook worden ingehaald toch? Anyhow, er blijft genoeg tijd over om te lezen.

Eén boek per week dus.

Vanàààààf NU!

2 gedachtes over “>A book a day keeps the doctor away

  1. >Mogen we dan suggesties doen? Zo van "Evelien, lees dat boek eens, ik wil weten of 't wel de moeite is dat ik er zelf in begin"? Want ik heb niet veel tijd om te lezen, en dus zou ik me dan wel willen beperken tot de écht goeie…En zelfs al mogen we geen suggesties doen, dan krijgen we toch wel een recensietje hé van je gelezen boeken?

Geef een reactie

