>Filmpjes maken blijkt niet mijn grootste talent

>Er was eens, lang geleden een Blinde Boekenruil bij Kruimel. Ik deed een boekje op de post én ik kreeg ook een boekje thuisgestuurd (dankjewel Sandy!). En toen hadden we een ruil. En een uitpakfilmpje waarin ik dus bijna vergat te tonen aan de camera wat er nu precies in mijn pakje zat. Ha! Bijna.

Het boek is intussen al helemaal uitgelezen. Wat ik ervan vond, lees je hier.

4 gedachtes over “>Filmpjes maken blijkt niet mijn grootste talent

Geef een reactie

