>Oefening baart niet altijd kunst

>Omdat, als iets niet lukt, je moet blijven oefenen, want dat oefening kunst baart,  Zeggen ze. Niet dat ze gelijk hebben. Maar dus, daarom. Daarom dacht ik nog eens een poging te wagen om een uitpakfilmpje te produceren. En omdat het de vorige keer niet echt bijzonder geslaagd was, heb ik het deze keer anders aangepakt.

Nog slechter.

Ik heb er namelijk niet beter op gevonden om met één hand de camera vast te houden en met de andere het uitpakwerk te verrichten. Ha. Haha!

Zoals jullie konden zien hebben de vriendelijke mensen van Enchanté mij de allernieuwste cd van Kings Of Leon, ‘Come Around Sundown’, opgestuurd ter beluistering. Binnenkort zal hier daarover dus een review te lezen zijn.

Als u mij nu dan wilt excuseren, ik heb luisterwerk te doen.

3 gedachtes over “>Oefening baart niet altijd kunst

Geef een reactie

