>stil

>Ik zou u kunnen vertellen over die keer dat de schoonpapa deze blog ontdekte. Maar meer dan mogowzeg valt daar eigenlijk niet over te zeggen.

Ik zou u kunnen vertellen over die keer dat ik met mijn eigenste handen een bloemstukje maakte en daar eigenlijk ook wel vreed trots op was. Maar meer dan deze foto tonen valt daar eigenlijk ook niet mee te doen. Behalve dan dat ik na het maken van dit roze stukje ook nog een kransje maakte. Met fresia’s. En dat fresia’s lekker ruiken. Ik wist dat dus niet. Ik ken niet zoveel van bloemen.

Ik zou u kunnen vertellen dat het mij tegen begint te steken dat het zoveel regent, de laatste weken, want dat onze aannemer dan niet verder kan metsen. Maar eigenlijk is het op dit eigenste moment gewoon droog buiten. Toch hier in Brussel.

Ik zou kunnen mijn bouw-verhaal-vervolg-story updaten. Ik zou ook nog eens dringend mijn laatst gelezen boekjes moeten reviewen. Voor ik vergeet hoe het ook alweer ging, wat m’n bedenkingen waren en wat ik er uiteindelijk van vond. Maar daar heb ik zo direct geen zin in.

Ik zou iets nieuw kunnen schrijven. Hier. Maar eigenlijk heb ik geen inspiratie.

Morgen zijn we den elfsten. November. Congé! Morgen maak ik appelcrumble. Voila, dat staat alvast zwart op wit op tinternet. Daar kan ik al niet meer onderuit. Nu alleen nog aan appeltjes raken.

2 gedachtes over “>stil

Geef een reactie

