>De bouw: na sneeuw komt dooi.

>Na regen komt zonneschijn. Dus na sneeuw en vriestemperaturen komt logischerwijs dooi. Toch?

Inderdaad! Geen paniek, dit is niet de zoveelste het-loopt-in-het-honderd-update. De sneeuw op en rond ons huisje is sinds maandag aan het smelten en (ook sinds maandag) is onze aannemer opnieuw begonnen met stellingen afbreken en elders terug opbouwen. Gisteren werd er zelfs al opnieuw gemetst, met als resultaat een volledige topgevel!

Top!

Dat we enthousiast waren!

En heb je de schouw gezien? Compleet afgewerkt met blauwsteenboordjes en al?

Schouw! Afgewerkt. Met blauwsteenrandjes en al.

Er valt trouwens alweer een Belangrijke Beslissing te nemen. Binnenkort wordt de schouw namelijk al opgevoegd, nu de voeger er nog vlotjes bijkan, zo zonder dak, en dus moet er een kleur voegsel worden gekozen… Wat denken jullie?

Meer voegprobeersels

5 gedachtes over “>De bouw: na sneeuw komt dooi.

  1. >Da's wel moeilijk oordelen op een foto hoor. Maar goed, omdat je 't zo lief vraagt heb ik een beetje ingezoomd.Ziehier mijn conclusie:Ik vind de 2 onderste mooist, de bovenste vind ik te licht en teveel contrast. En als ik dan nog 1 van die 2 moet kiezen, dan de hele onderste, maar voor 't zelfde geld denk ik 't omgekeerde moest 'k het in 't echt zien :-)

Geef een reactie

