>Want lijstjes zijn altijd leuk

>Ik vond m’n inspiratie voor dit lijstje bij Plutomeisje, die een lijstje maakte van alle dingen die ze tussen haar verjaardag en haar volgende verjaardag wilde verwezenlijken. Leuk! Alleen, ik verjaar pas over een maand of zeven. En ik wil nú zo’n lijstje! Ha ja, want als ik iets wil, wil ik het nú, vraag maar aan mijn lief.

Dus maakte ik nú zo’n lijstje. Laten we het maar geen ‘goeie voornemens’ noemen (januari is intussen toch ook al voorbij), maar wel mijn droomlijstje. Ik ben begonnen met de kleine droompjes, trouwens.

1. Citytrippen! Rome, Barcelona, Wenen, Lissabon,..  Omdat ik af en toe ook wel weer eens buiten wil komen. Buiten, als ‘in het buitenland’.
2. Meer creativiteit! Te beginnen met meer schrijven. Hier. Of in een boekske. Of misschien sla ik wel aan het knutselen. Of, laten we maar meteen volledig zot doen, naaien!

3. Nog meer boeken lezen! Want dat is gewoon leuk.
4. Een nieuwe taal leren. Zoals Italiaans. Of Spaans. Of een taalbad in Italië. Ofzo.
5. 30-jarig-dagboek blijven bijhouden. Ik was goed begonnen, maar ik heb alweer een gat van een week of twee.
6. Meer afspreken met ‘de maten’ en ‘de meisjes’ en mijn BFF, die ook deel uitmaakt van ‘de meisjes’ natuurlijk.
7. Meer koekskes en cakesjes en taartjes bakken!
8. Meer buikspieren kweken! Leve een sterke rug!
9. Mijn metekind verwennen. En zien opgroeien tot een superleutig kind! Had ik ze eigenlijk al laten zien hier zo? Neen zeker? Bij deze:

10. Verhuizen! En van ons huisje een thuisje maken. Liefst tegen de zomer. Maar die kans begint klein te worden. Awoert winter!
11. Mezelf verwennen. Want ik ben het waard. Ha! Met een smartphone  bijvoorbeeld, om de het materialistje in mij te laten spreken. Oftewel bij ons Lieselot, om mijn gezicht weer in de juiste plooi te trekken.
12. Gelukkig zijn.

Verder dan 12 gaan we niet. Want 13 wil ik niet in m’n lijstje hebben.

6 gedachtes over “>Want lijstjes zijn altijd leuk

  1. >Ik wil je graag bijstaan/ meedoen bij volgende punten:1: omdat wij dat al kweetniehoelang zeggen dat we dat eens gaan doen2: dju, je zei dat je wilde helpen met de bloemen te maken voor mijn trouw, maar dat is toch wel nét na je verjaardag zeker :-(4: kan je ook bij mij voor terecht (toch voor dat Spaans). En ik ga ook italiaans beginnen leren! 7: bakken for the win!8: ik ben vanmorgen begonnen met oefeningen om er goed uit te zien in m'n kleed :-)En als we daar bv af en toe eens van samen doen, gaat puntje 6 ook automatisch in orde komen.Zaterdag leggen we onze agenda's eens samen! :-)

  2. >@Hannelore: Yess, direct al extra kansen op slagen!@Tom: haha! ik dacht het wel!@chateaubrys (ik kan toch moeilijk voornemens maken voor mijn lezers? of wacht..) punt 12bis: meer commentaren van lezers verzamelen ;-)@Sophie: Ook toevallig. Lui is my middle name.

Geef een reactie

