Fris en proper

We delen weer iets uit! Geen cd’s deze keer, maar wel.. kuisgerief! Meer bepaald de allesreiniger van Ecover.


Het is intussen alweer een eindje geleden dat ik mij inschreef op de websites van the Insiders, maar dit is de eerste campagne waarvoor ik werd geselecteerd. Als Insider (zoals ik nu dus ben), maak je eigenlijk deel uit van een mond-tot-mond reclame netwerk. Het is dus de bedoeling dat je de goodies test, liefst ook goedkeurt en er dan ongeloofelijk veel over stoeft tegen de vriendjes en vriendinnetjes en familietjes. En dus kreeg ik een fles Ecover allesreiniger toegestuurd. Ik zou dringend eens moeten kuisen..


Maar.. en hier komt het goede nieuws voor jullie, lezertjes (en laten a.u.b. niet alleen de vrouwen onder u zich aangesproken voelen), ik kreeg ook een heleboel miniflesjes om uit te delen! Voor jullie! Om te proberen! En er dan uw ongezouten mening over te geven vaneigenst.
Er hoort een ‘hoe-milieubewust-bent-u’ vragenlijstje bij en ook een flyertje, waar er naar mijn bescheiden mening best wel wat interessantigheden in staan.


Wisten jullie trouwens dat je de Ecover-flesjes kan laten bijvullen? Of dat er zelfs verzorgingsproducten van Ecover bestaan? Ik alleszins niet. Maar nu dus wel.


Wie een staaltje wil, geeft een gil in de commentaren hieronder of stuurt mij een mailtje.


3 gedachtes over “Fris en proper

Geef een reactie

