Over honden, gierigheid en mode.

Aangezien dat hier toch al serieus veel op een beestenblog begint te lijken (want insekten zijn ook dieren volgens mijn lief én ja, ik weet dat een spin geen insekt is): een  nieuwtje over James!
Ik zou hier een foto invoegen om te tonen hoe groot hij intussen geworden is, maar mijn broertje verzuimt alweer om foto’s te nemen van zijn hond, dus no luck there.

James eet tegenwoordig enkel nog spaghetti en cottage cheese. Zes keer per dag. Een streng dieet, inderdaad, maar met reden. James heeft namelijk al een dikke week een beetje last van ..euhm.. de kakkerij. En écht gezond is dat niet. Het boeltje werd geanalyseerd en zo, want ze dachten dat er misschien een parasiet in z’n darmpjes zat, maar alles bleek normaal. Met ze bedoel ik, de mannekens van de dierenkliniek en met alles bedoel ik kak. Jawel. Van dieren- naar kakblog in nog geen vijf minuten. Ik ben goed bezig.

On a totally unrelated note, dat rode frakske van een paar blogjes terug, ik heb dat niet gekocht. Ik ben er nog steeds stapelgek op, daar niet van, maar ik ben gierig tegenwoordig.

Wij bouwen een huis, wat is uw excuus?

Geen paniek echter, ik heb mijn hebberig oog intussen al laten vallen op een andere modetrend. De fashion-addicts onder jullie zullen het intussen wel al weten, maar voor de mannen (en seuten) onder jullie zeg ik het toch nog maar eens: ’t is mode van kleurkes deze zomer. En dus wil ik een rode broek. Of anders schoenen in dat blauw dat nu overal in de winkels hangt. Voila.

In afwachting lees ik wel nog een beetje het blogje van Chiara Ferragni. Die draagt ook altijd mooie kleertjes. En natuurlijk ook rode broeken en blauwe schoenen, wat had je gedacht. Haar vriendje mag er trouwens ook best wezen. Eigenlijk is haar vriendje best wel een lekker stuk. Ik mag dat zeggen, want mijn lief leest hier toch niet mee. Hoe gemakkelijk is dat zeg. Ha!

2 gedachtes over “Over honden, gierigheid en mode.

  1. Waar vind jij kleren in kleurkes? De laatste keer dat ik ging shoppen (zo'n week of 3 geleden) vond ik namelijk alleen maar beige, grijs, zwart en pastel (èèèèikes). Dus kleur kan je dat bezwaarlijk noemen. In de schoenwinkels wél genoeg kleur. Maar wat ben je met gekleurde schoenen als je geen gekleurde kleren vindt om ze bij aan te doen…En ik móet gewoon nog een kleedje in kleur vinden. Volgende week dan maar samen zoeken voor die rode broek en kleurkleedje?

  2. In de Zara! Broeken en truitejes in superflashy kleuren! Roos! Geel! Oranje! Groen! Ja, 't is blijkbaar van de 'nude-look' ook. Alles in huidskleur. Hoera. Not. Daar doen we dus niet aan mee.Ik help u gaarne zoeken, mylady.

Geef een reactie

