Reminder

Bon. Het is zover. Of beter: morgen is het zover. Morgen is het de dag van de waarheid. Of de dag des oordeels. Whatever.

Ik heb een dikke twee weken gestudeerd, zij het met wisselend enthousiasme (van matig enthousiast tot absoluut niet enthousiast), dus ik zou intussen een expert moeten zijn op het vlak van handelsrecht, burgerlijk recht en het Gerechtelijk Wetboek. Jammer genoeg heeft de twijfel alweer toegeslaan én heb ik het gevoel dat alles door mekaar begint te lopen.

Hoe dan ook, ik kan er niet meer onderuit. Morgenochtend om 9u30 zal ik met knikkende knieën de examenzaal betreden en dan mag u (ik zeg dit met lichte aandrang) uw duimen in actie brengen. Kaarsjes branden, de goden smeken mij goedgezind te zijn, een regendans doen, mij al uw intellegentie doorsturen via telepatie,.. alle middelen zijn goed!

Misschien zou het ook wel handig zijn als u om 6u30 ook al eens aan mij denkt. Kwestie van op tijd uit bed te raken.  Ik zal er u enorm dankbaar voor zijn.

3 gedachtes over “Reminder

Geef een reactie

