Getest: Sanex dermo Repair

Het is intussen alweer een dikke twee weken geleden dat ik weer een pakketje mocht ontvangen van the Insiders. Ik zeg pakketje, maar ik bedoel eigenlijk gigántische kartonnen doos. En als ik zeg gigantisch, overdrijf ik maar een héél klein beetje, het pakket was alleszins een heel stuk groter dan ik had verwacht. Hoera!

In de doos: de nieuwe lijn van Sanex: dermo Repair, bestaande uit twee deo sprays, twee rollers en twee bad-en douchecrèmes, telkens 1 voor gevoelige huis en 1 voor normale huid. Daar bovenop kreeg ik ook nog 10 staaltjes Sanex dermo Repair deo spray (150ml) om uit te delen.

Tijd dus om vriendjes en vriendinnetjes blij te maken met een pulle deo, waarmee ik niet wil zeggen dat ze stinken, uiteraard. Er zijn er al enkele de deur uit, maar ik heb nog steeds 4 flesjes te geef. Kandidaten geven maar een gilletje in de commentaren. Trouwens, Miet, voor jou heb ik er ook één gereserveerd.

Wat is nu eigenlijk het idee achter de Sanex dermo Repair deo?

Onze huid wordt dagelijks blootgesteld aan schadelijke invloeden van buitenaf: airco, te warme douches, scheren, zweten,.. Op deze manier loop de huid dagelijks kleine beschadigingen op. De Sanex dermo Repair deo helpt de huid herstellen door haar natuurlijke pH-waarde (4,7) en hydratieniveau te herstellen. De Sanex dermo Repair lijn bevat een unieke formule met Activ-Restore Complex dat allantoïne bevat. Allantoïne komt in de natuur in tarwekiemen en smeerwortel voor  en zou een verzachtend, anti-irriterend, kalmerend, vochtinbrengend en rustgevend effect hebben. Het zou bovendien ook voor celregeneratie zorgen en zou ook één van de ingrediënten zijn van scheerschuim.

Tot zover de theorie en de commierciële prietpraat, hier komt het allerbelangrijkste: mijn mening.

Los van het feit dat deze deo alles doet wat een deo moet doen (zweetplekken en geurtjes vermijden) en dat hij aangenaam ruikt (zonder te overheersend te zijn), maakt hij ook nog eens alle beloftes waar.

Raar maar waar: volgens mij werkt het écht! Ik heb zelf vaak last van een geïrriteerd okselhuidje. Na het ontharen verschijnen er steeds rode puntjes en droge plekken. Ik heb de Sanex dermo Repair deo voor gevoelige huid nu iets meer dan een week gebruikt en ik merk écht een verschil. De droge plekken zijn overduidelijk minder en de irritaties zijn zo goed als verdwenen. 

Ik denk dat ik van deze wel eens mijn vast deo-merk zou kunnen maken.

3 gedachtes over “Getest: Sanex dermo Repair

  1. @Femke: Ik duim dat je er volgende keer wel bij bent! Ik ben alvast fan van het Insiders-concept ;-)@chateaubrys: komt voor de bakker. wanneer ben je nog eens binnen werp-afstand?

Geef een reactie

