Ik tel af.

Nog negen keer slapen.

Ik zou er bijna stress van krijgen, zo dichtbij is dat. Nog negen keer slapen en dan sleuren we met meubels en dozen. Dan trekken we weg uit het appartement en verhuizen we met ons hele hebben en houden naar Ons Huis.

Het is veel veranderd alweer Ons Huis. Ik heb het lang geleden al opgegeven om hier alle veranderingen te laten zien, maar omdat het er nu écht wel al bewoonbaar uitziet en omdat ik in een goede bui ben: foto’s!

Gepleisterde muren! Als er iemand ooit nen plakker nodig heeft, die van ons heeft intussen al veel complimentjes gekregen. Zowel van mijzelve als van de vloerder en de mens die de binnendeuren moest meten.
slaapkamer 1

Vloerverwarming! Zelf gelegd en al! Op twee avonden tijd. Ik ben daar trots op, ja.

vloerverwarming

Vloer!
vloer 004
008

En de keuken is intussen ook al half geïnstalleerd. Schoon dat dat is, ge hebt er geen gedacht van..

5 gedachtes over “Ik tel af.

Geef een reactie

