Wijvenweek | Meningen zijn voor mondige mensen

* Moh, kijkt nu. We zitten hier met een mening *
Meningen genoeg, in mijn hoofd. Meningen waar ik meestal ook rotsvast van overtuigd ben. Ik ben voor of ik ben tegen. Of het kan mij geen fluit schelen, dat gebeurt ook al eens.

Mijn grote probleem: ik kan het allemaal niet zo goed uitleggen. Ik ben een complete ramp als ik moet beginnen argumenteren en al van bij de eerste onderbreking weet ik niet meer waar ik met mijn uitleg naartou wou. Ik ben dus niet echt iemand die overal zijn mening gaat verkondigen, al weet ik wel altijd wat ik van een ander zijn mening denk.

‘Vind ik leuk’-klikken is toch zo makkelijk, niet?

Geef een reactie

