Nieuws

Help. Waar is de eerste helft van dit jaar gebleven? Plots is het juli en ik heb het gevoel dat ik vanalles heb gemist. Sinds mijn laatste schrijfseltje hier is er alweer vanalles gebeurd en het lijkt onmogelijk om alles op een rijtje te zetten of samen te vatten.

Mijn gezondheid is intussen een niveautje op vier omhoog gekrikt, al mag er binnenkort ook eens iets aan de conditie gedaan worden. Een beetje reserves opbouwen kan geen kwaad.

Sinds een week of drie hoef ik ook niet meer elke dag om half zes mijn bedje uit om naar Brussel te treinen. In amper 15 minuutjes sta ik nu op het werk. Na vijf jaar pendelen een ongelofelijke luxe!

Het bijzonderste nieuws dateert echter van gisteren. Gisteren zette m’n schoonzusje namelijk een nieuw leventje op de wereld, een petekind voor het Lief.  Kleine Miel heeft zijn peter nu al helemaal rond z’n ieniemini vingertjes gewonden, want geloof het of niet.. J. heeft hem al in z’n armen gehad.

Geef een reactie

